środa, 10 kwietnia 2013



Trochę się ostatnio działo.
Skończył się czas, kiedy praktycznie całymi dniami siedziałem w domu nic  pożytecznego szczerze mówiąc przy tym nie robiąc.
Powrót do szkoły, do ALA.
Teraz czeka masa pracy i nauki by nadrobić zaległości i móc śmigać prosto do matury !
Ostatnio chciałem wznowić prace nad książką lecz książka na razie będzie musiało trochę poczekać...
Ostatnio robiłem porządki i znalazłem zeszyty ze starymi tekstami ( niektóre były fatalne) ale niektóre są całkiem ok więc postanowiłem je zachować.
Jak je dokładnie przejrzę i wprowadzę poprawki, które są nieuniknione to po kolei będę je tutaj zamieszczał.
..........................
Już tylko nieco ponad miesiąc pozostał do Eurowizji !!!
Czekam z niecierpliwością jako wielki fan
have nice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz