poniedziałek, 6 maja 2013

something ...

Długi weekend już za nami...
Ledwo co się zaczął a już się skończył ;P
Pobyt na Śląsku był udany, w końcu trochę wytchnienia i radości... byle do następnego długiego weekendu, który już w czerwcu :))
Pozdro dla ziomków z Zabrza !!!

The Voice off Poland
Po sobotnim odcinku live jestem znowu trochę zaskoczony.
Dziwię się dlaczego Monika Szczot jest jeszcze w programie jak powinna odpaść na etapie bitew... ale to tylko moje zdanie :P
Co prawda Beata Dobosz zaśpiewała słabo, nawet bardzo
Michał Sobierajski.. śpiewa dobrze ale już się znudził... samych smętów śpiewać nie można cały czas ...
tyle na temat ekipy Justyny....

przejdźmy do drużyny Patrycji
zdecydowaną liderką jest w niej Natalia Nykiel, która znowu dostała najwięcej głosów spośród 3.
Żaneta Lubera ... śpiewa poprawnie ale nie porywa... szkoda, za to Justyny, która według mnie ma lepszą i ciekawszą barwę.
next....
team Piekarczyk
Tak więc Juliusz Kamil
http://www.youtube.com/watch?v=f5TO5p_7iGo
moim zdaniem najlepiej zaśpiewał w sobotę
Natalia Sikora zaśpiewała dobrze ale miałem nadzieję, że piosenka, którą zaśpiewała nie była dobrym wyborem... Coś było nie tak...
Wojtek Gruszczyński... na szczęście odpadł ! Tyle na jego temat
team Tomson & Baron
Dorota Osińska i I Have Nothing zaśpiewane bardzo dobrze, ale jednak słabiej niż tydzień temat co jednak nie miało wpływu na głosowanie widzów
Michał Jabłoński zaśpiewał średnio, z resztą dziwiłem się, że nie odpadł wcześniej....
A co do Kasi Dereń... moim zdaniem w sobotę zaśpiewała najlepiej jak dotąd
...................
eurowizja coraz bliżej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz