poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Witam

Mój pierwszy wpis.
Na moim blogu będę zamieszczał posty na róże tematy : coś o sobie, o muzyce, o piosenkarkach i piosenkarzach i o Konkursie Piosenki Eurowizji ( jestem wielkim fanem tego konkursu )
Jestem Marek i  od kilku lat interesuje się muzyką.
Moimi hobby jest pisanie tekstów piosenek, śpiew, taniec i fotografia amatorsko.
Rzeczą którą uwielbiam robić jest śpiew dlatego też po ukończeniu gimnazjum postanowiłem pójść do autorskiego Liceum Artystycznego we Wrocławiu właśnie na wokal.
Wcześniej przez około 3 lata chodziłem do szkoły muzycznej I stopnia ucząc się gry na gitarze i dodatkowo gry na fortepianie.
Z pewnego powodu nie udało mi się niestety jej ukończyć ale wciąż chciałem mieć styczność z muzyką i kształcić się muzycznie dlatego wybrałem liceum artystyczne a nie zwyczajne liceum ogólnokształcące.
To na razie by było na tyle.:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz