środa, 21 września 2011

Spacery po Wrocławiu :D

Choć we Wrocławiu mieszkam już ponad od półtorej roku to jakoś nigdy nie lubiłem tego miasta.
Pewnie dlatego, że przeprowadzenie się tutaj nigdy mi się nie uśmiechało...
Cały czas chciałem wrócić do mojego rodzinnego miasta - Zabrze :)
No ale wczoraj wybrałem się na taki dłuższy spacer i okazało się że w ogóle nie znam tego miasta:P
Jeden spacer a le miejsc odkryłem.
Stwierdziłem, że moje myślenie o tymże mieście było mylne.
Jest ono bardzo bardzo fajne bez kitu.
Kiedy tak długo przechadzałem się przez te miasto to moja głowa tego nie pamięta :P
Rynek, stare miasto i krzyki to był wczorajszy rejon mojego spaceru.
Ale jest jeszcze wiele innych miejsc gdzie jeszcze nie byłem a muszę się tam wybrać i to koniecznie! :)
A widok z dachu C.H. Renoma jest nieziemski i ten fajny zachód słońca w kształcie uśmiechu, w życiu jeszcze nie widziałem tak pięknego.

Szkoda, że już pogoda się pogarsza i nie będzie sprzyjała wieczornym spacerom ;/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz