piątek, 16 września 2011

Tydzień/Weekend

Ten tydzień  tak szybko minął :P
Nawet nie wiem kiedy ?
Plan mam tak fajnie ułożony, że tylko 2 razy w tygodniu mam na 8 tak to mam na 10!
Wszystko już ogarnąłem no prawie wszystko ale najważniejsze  rzeczy zrobione!
Teraz tylko jak już mam wszystkie karty zaliczeń i to mogę iść do księgarni i kupić książki :P
Atmosfera na lekcjach jest po prostu fantastyczna są rozmowy jest śmiech ale jest też spokojnie jak przerabiamy dany temat.
W przyszłą niedzielę jadę na jednodniowy wyjazd w Sudety w ramach zajęć W-F (chodzenie po górach wcale nie jest męczące!)
Zdarzyło już się tak, że z matematyki mamy już pierwszą rzecz do zaliczenia lecz na szczęście prostą ( matma to mój koszmar!)
Tak byłem zakręcony przez ten tydzień, że prawie w ogóle nie słuchałem muzyki ani nic nie śpiewałem.
Za to we wtorek wieczorem nie wiem co mnie skłoniło i po 9 miesiącach czasu wziąłem gitarę do rąk, nastroiłem ją bo tego potrzebowała, wyjąłem nuty i grałem.
Teraz będę starał się regularnie na niej grać i uczyć się nowych rzeczy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz