niedziela, 24 marca 2013

nicość



Czasami jest tak, że chciałoby się wiele ale i tak nic z tego nie wychodzi.
Mówimy, że zrobimy to, to i to a koniec końców i tak bezczynność i lenistwo zwycięża.
Tak ostatnio jest ze mną.
Myślę co by tu zrobić, snuję różne plany i na planach się kończy.
Wszyscy narzekają na pogodę, brak zimy ja wyjątkiem nie jestem.
Jakiś czas temu zacząłem pisać książkę i teraz stoję w martwym punkcie.
Nie wiem co mam dalej pisać, jak akcja ma się dalej rozgrywać.
Może to tylko chwilowy zastój ?
Dziś skończyły się sporty zimowe : skoki i biegi narciarskie gdzie Polscy sportowcy odnieśli spore sukcesy !
I tak się zastanawiam co ja teraz będę robił co tydzień w każdy weekend ?
Wcześniej z góry było zaplanowane co i jak, teraz na nowo trzeba coś wymyślić.
Ale damy radę hehe
Na razie czekam na 7 kwietnia i precasting do Mam talent - a co dla zabawy można pójść ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz