piątek, 22 marca 2013

leave me alone/ tekst

A oto kolejny tekst mojego autorstwa napisany już parę miesięcy temu
                                     
                   LEAVE ME ALONE


1.
To jeszcze nie koniec
Więcej, więcej…
Jakie są granice twej wytrzymałości ?
Los poddaje cię ciągłej próbie
Ile mam przejść ?
Czy nie było tego już za wiele ?!

Nie, nie…
Ból, którego zaznasz będzie jeszcze więcej
Przygotuj się
Zbawienie nie nastąpi prędko!

Ref :
Ile jeszcze czeka mnie  ?
Ile jeszcze mam przejść ?!
By zaznać spokoju
Ile jeszcze mam wycierpieć
Ile jeszcze czasu minie….

2.
Zostaw mnie w spokoju
Brak mi już sił by dalej iść
Ta droga zbyt ciężka jest
Do końca wciąż dalej niż bliżej

Nie, nie…
Ból, którego zaznasz będzie jeszcze więcej
Przygotuj się
Zbawienie nie nastąpi prędko!

Ref :
Ile jeszcze czeka mnie  ?
Ile jeszcze mam przejść ?!
By zaznać spokoju
Ile jeszcze mam wycierpieć
Ile jeszcze czasu minie….

3.
Zegar tyka
Czas ucieka
Jest go coraz mniej
Chciałbym móc zaznać szczęścia
Choć trochę!
Czy to zbyt wiele

Ile jeszcze
Ile jeszcze mam znieść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz