niedziela, 17 marca 2013

Szatan tekst



A oto kolejny tekst mojego autorstwa. 
SZATAN


·         ·         kłamstwa, ciągłe kłamstwa
oszukiwanie
wszystkich na okrągło
pogubiłem się
sam już nie wiem
co jest prawdą a co nie
wszyscy myślą jestem dobry
wszyscy mówią ale jesteś fajny
llecz żyją w niewiedzy
nie zdają sobie sprawy
koniec, czas już to zakończyć
tak dłuzej być nie może
moje sumienie krzyczy
czas wyznać prawde
Ref:
wszystko co mówiłem to nie prawda
każde moje słowo było kłamstwem
kim naprawde jestem ?
Jestem szatanem
wcieleniem zła
taka jest prawda
robiłem rzeczy o których nie macie pojęcia
uwierzcie mi
nie jestem dobry
jestem zły
2.
w moch żyłach
w mojej głowie
w moich myślach
w mojej krwi
jest trucizna
już nigdy nie bede dobry
on jest we mnie
czuje go
żałuje tego co zrobiłem
lecz czasu nie cofne
moja głowa płonie
krew wrzy
chciałbym być dobry lecz nie mogę !
wszystko co mówiłem to nie prawda
każde moje słowo było kłamstwem
kim naprawde jestem ?
Jestem szatanem
wcieleniem zła
taka jest prawda
robiłem rzeczy o których nie macie pojęcia
uwierzcie mi
nie jestem dobry
jestem zły
tak tak to ja
jestem szatan
nigdy już nie zaufasz mi
gdy się zliżysz przenikne do twych mysli
zrobisz to co che
będziesz marionetką w moich rękach
·        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz