czwartek, 25 sierpnia 2011

Rok szkolny...

Nie ubłagalnie nadchodzi kres wakacji a początek roku szkolnego.
Jedni się z tego powodu cieszą inni nieszczególnie.
Jest mi żel, że te wakacje już się kończą lecz będę chodził do bardzo fajnej szkoły ;)
W sumie to nie mogę się doczekać rozpoczęcia nauki śpiewu :)

Dużym minusem tych wakacji było to, ze pogoda w tym roku nieszczególnie nam dopisywała, lecz w gronie najlepszych znajomych i bez pogody można było spędzić miło czas.
Imprezy, wyjazd, grille to coś fajnego.
Mi bardzo podobał mi się mój wyjazd na obóz survival-owy - było bardzo fajnie choć miałem pewne wątpliwości bo to nie moje klimaty a nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy :P
I polecam KORTUNAL : TURYSTYKA I  PRZYGODA mają naprawdę fajnych instruktorów : miłych i sympatycznych.
Rozpoczęcie roku szkolnego już za tydzień.

http://www.kortunal.com/news.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz